Primer de Primària!
Segon de Primària!
Fa uns dies les classes de 1r i 2n de Primària van fer un taller molt especial: "Salvem els oceans".
La Maria ens va explicar un conte d'una torltuga que va confondre un plàstic amb menjar i clar... es va trobar molt malament; sort d'un nen que la va veure i la va salvar.
I va ser a través d'aquest conte que vam descobrir els components de l'aigua de mar i com els plàstics ocasionen molts efectes perjudicials a aquest medi i als éssers vius que hi habiten.
La visita al CRAM, aquest taller i diferents activitats que estem portant a terme a l'aula fan que cada vegada siguem més conscients de la importància que té cuidar i respectar el nostre medi ambient.
Volem una Terra "sana i forta", en ajudeu?
Dimarts passat. tot el Cicle Inicial, vam anar al teatre a
veure “Planeta M.Art”. En Marcel Gros ens va mostrar el món interior que havia
creat, imaginat i somiat. El va representar amb música, paraules, formes colors
i moviment.
Ens va fer reflexionar sobre la idea que, tots nosaltres, podem crear el nostre propi món i que portem un artista dins nostre.
Va ser un gran espectacle!
Ep famílies,
Tenim un nou repte entre mans... "Salvem les tortugues marines!"
Per començar-lo hem visitat el CRAM i allà hem vist diverses tortugues que estan en recuperació. Tot fent de periodistes hem descobert la informació que necessitem per a fer el nostre reportatge!
Ei famílies,
Amb la tasca que heu fet a casa "estirem el fil" heu creat uns personatges de conte molt divertits! Ens han encantat! Hem aprofitat per treballar el diàleg en anglès per parelles! Us deixem una petita mostra. si cliqueu a la càmera...
Fa unes quantes setmanes els nens i
nenes de Cicle Inicial van acabar el repte “Exploradors de l’espai”.
A través d’ell han descobert què s’amaga
darrera el nostre sistema solar i han conegut la vida i les característiques
dels i les astronautes.
El repte, però, també els ha permès
desenvolupar altres activitats com la d’escriure una carta a un company/a de la
classe, reproduir la Terra amb plastilina, crear un mapa conceptual amb tots
els continguts apresos i fer exposicions sobre algunes de les descobertes fetes
en els treballs cooperatius.